© Isparta Gündem 32 Haber

DİREKLİ YOLUNDA ASFALT SEZONU BAŞLADI

Isparta İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul, 2026 asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte Direkli köyünü merkeze bağlayan yolda devam eden Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Isparta’da kırsal ulaşım ağını güçlendirmeye yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. 2026 yılı asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte Direkli köyünü Isparta merkeze bağlayan güzergâhta sürdürülen Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt çalışmaları sahada incelendi.

İncelemeye Isparta İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul’un yanı sıra AK Parti Merkez İlçe Başkanı Halil İbrahim Güleç, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdullah Çelik, İl Özel İdaresi Genel Sekreter Yardımcısı Turgut Kara ve Direkli Köyü Muhtarı Hasan Erkek katıldı. Heyet, ekiplerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.

Sahadaki incelemelerin ardından açıklamalarda bulunan İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul, 2026 asfalt sezonunun Isparta’ya hayırlı olmasını dileyerek, köy yollarında ulaşım kalitesini artırmaya yönelik yatırımların planlanan program doğrultusunda sürdürüldüğünü söyledi. Ertuğrul, vatandaşların daha güvenli, konforlu ve kesintisiz ulaşım imkanlarına kavuşması için İl Özel İdaresi ekiplerinin sahada yoğun şekilde çalıştığını belirtti.

Yürütülen hizmetlere destek veren isimlere de teşekkür eden Ertuğrul, Isparta Valisi Abdullah Erin’e, AK Parti İl Başkanı Furkan Cem Er’e ve AK Parti Isparta Milletvekilleri Mehmet Uğur Gökgöz ile Osman Zabun’a katkılarından dolayı teşekkürlerini iletti. Asfalt sezonu kapsamında il genelindeki birçok köy yolunda çalışmaların devam edeceği öğrenildi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER