Isparta
23 Haziran, 2026, Salı
  • DOLAR
    46.46
  • EURO
    53.26
  • ALTIN
    6262.6
  • BIST
    14.735
  • BTC
    64138.768$

Isparta’da kurumların yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanlar beslenecek

Isparta’da kurumların yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanlar beslenecek
Isparta’da kamu kurumlarının yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanların beslenmesi sağlanacak.

Isparta Valiliği, İl Özel İdaresi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Süleyman Demirel Üniversitesi ve Şehir Hastanesi arasında, sahipsiz hayvanların sağlıklı şekilde beslenmesini temin etmek ve gıda israfını önlemek amacıyla yeni bir protokol imzalandı. Bu protokol çerçevesinde, kamu kurumlarında oluşan uygun atıklar, rehabilitasyon ve bakım merkezlerindeki hayvanlara besin olarak kullanılacak. Valilik tarafından sosyal medyada yapılan açıklamada ise bu projeye katkı sunan tüm kurumlara teşekkür edilirken, bu iş birliğinin hem hayvanların sağlığını koruyacak hem de gıda israfını azaltacak önemli bir adım olduğu vurgulandı.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!