Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’nda düzenlenen gezi programında doğayla iç içe bir gün geçirdi. Piknik etkinliğinde bir araya gelen öğrenciler, eğlenceli vakit geçirmenin yanı sıra çevre bilinci konusunda da örnek bir davranış sergiledi.
Gezi kapsamında göl çevresinde yürüyüş yapan öğrenciler, çevreye gelişigüzel atılmış atıkları toplayarak doğal alanın temiz kalmasına katkı sundu. Minik öğrencilerin duyarlı davranışı ailelerden ve vatandaşlardan takdir topladı.
Etkinliğin ardından açıklamada bulunan öğrenci ve veliler, geziye destek veren Isparta Belediyesi ve Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür ederek, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlediğimiz gezide hem pikniğimizi yaptık hem de doğanın tadını çıkardık. Bu imkanı bizlere sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında göl çevresinde yaptığımız yürüyüş sırasında karşılaştığımız çöpleri minik yüreklerimizle topladık. Çevre bilincinin küçük yaşlarda kazanılması gerektiğine inanıyoruz. Bu davranışımızın burayı ziyaret edecek diğer ailelere ve öğrencilere de örnek olmasını temenni ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Doğaya sahip çıkmanın önemini uygulamalı olarak gösteren öğrenciler, çevre temizliğiyle hem farkındalık oluşturdu hem de örnek bir sosyal sorumluluk davranışı sergiledi.

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)





Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.