Isparta
27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    60171.455$

Şükrü Başdeğirmen vatandaşı açılışa davet etti

Şükrü Başdeğirmen vatandaşı açılışa davet etti
Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Çünür Mahallesi’ne yapılan yeni otogarla ilgili vatandaşların merakla beklediği o müjdeyi verdi.

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Çünür Mahallesi’ne yapılan yeni otogarla ilgili vatandaşların merakla beklediği o müjdeyi verdi.
İstanbul yolu üzerinde Çünür Mahallesine yapılan Şehirlerarası Otobüs Terminali, yeni otogar açılışı 1 Mayıs Çarşamba günü saat 15.00’de yapılacak. Açılışa Belediye Başkanı Başdeğirmen, tüm vatandaşları davet etti.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!